close
做我自己 - A-Lin



期待下一個MR出現 在我眼前

醜小鴨的我要改掉觀念 變得更美

自信它是我字典裡美麗的恩典 深刻體會



心情已經完全改變我的一切 問題解決

穿上我最耀眼的高跟鞋 在你面前

觀賞我最亮眼的一面 讓你看見

空氣充滿散發出迷人的香味 這是絕對

自信讓我實現所有一切 全部都改變



我不再去想別人怎麼看

我就是喜歡自己更勇敢

就請你和我變成一個一起來搖擺

現在我只想做我自己 真的很愉快



就請你守住自己的勇敢 請走出來

讓生命起步變得更澎湃 活的自在



苦痛已經都統統都不再 擾亂把握現在

充實你自己每一天 你會過得更精彩



請別再去想別人怎麼看 就做你自己重回的偶然

關開你自己大聲吶喊 什麼都不管



我不在去想別人怎麼看 我就是喜歡自己更勇敢

就請你和我變成一個一起來搖擺



如果你現在覺得頭痛 別躲在家里自己寂寞

不如就和我一樣一起大聲吶喊 拋開所有一起來看



請別在去想別人怎麼看 就做你自己重回的偶然

澎湃你胸懷大聲吶喊 其餘什麼都不必在管



我不在去想別人怎麼看 我就是喜歡自己更勇敢

就請你和我跟著音樂一起來搖擺 YE````` WO~~~~



我不在去想別人怎麼看 我就是喜歡自己更勇敢

現在我只想做我自己 真的很愉快







我多想 抱著你哭

緊緊的 把你抱住

只要你 能夠幸福

我愿意 付出全部

我多想 抱著你哭

緊緊的 把你抱住

只要你 能夠幸福

我愿意為你

你流的眼淚

慢慢的落在我的身上

可我也只能

假裝 堅強

把你所有的傷

都給我 自己扛

用我的肩 膀

為你擋風 浪



我知道現在你

已經不 再愛我

可是我也只能

傷心 難過

這樣的時刻

你還有什么話 對我說

當你 決定 離開

我好舍不 得

我多想 抱著你哭

緊緊的 把你抱住

只要你 能夠幸福

我愿意 付出全部

我多想 抱著你哭

緊緊的 把你抱住

只要你 能夠幸福

我愿意為你

默默祝福





蕾哈娜(Rihanna) P.S. I'm Still Not Over You



What's up?



I know we haven't spoken for a while



But I was thinkin bout you



And it kinda made me smile



So many things to say



And I'll put em in a letter



And it might be easier



The words might come out better



How's your mother, how's your little brother?





Does he still look just like you?





So many things I wanna know the answers to







Wish I could press rewind







And rewrite every line





To the story of me and you











[chorus]



Don't you know I've tried and I've tried



To get you out my mind



But it don't get no better



As each day goes by



And I'm lost and confused



I've got nothin to lose



Hope to hear from you soon







P.S. I'm still not over you





Still not over you

[verse 2]



Excuse me, I really didn't mean to ramble on



But there's a lot of feelings that still remain after you were gone





I guess you thought that I would put it all behind me





But it seems there's always somethin right there to remind me





Like a silly joke, or somethin on the t.v.



Boy it aint easy





When I hear our song



I get that same old feeling



Wish I could press rewind



Turn back the hands of time



And I shouldn't be telling you



[chorus]



Don't you know I've tried and I've tried



To get you out my mind



But it don't get no better



As each day goes by



And I'm lost and confused



I've got nothin to lose



Hope to hear from you soon



P.S. I'm still not over you



Still not over you







Did you know I kept all of your pictures



你是否知道我留著你所有的照片



Don't have the strength to part with them yet



沒有勇氣捨棄它們



Oh no....



Tried to erase the way your kisses taste



想要抹去你親吻的味道



But some things a girl can never forget



但有些事是女生永遠無法忘記的









再見說在額頭 原來淚也會痛 

倒流心中怎麼麻醉也沒用

深呼吸一分鐘 愛突然的詞窮

你狠狠甩開我沉默的手彷彿就劇終



草戒指在手中 像句點的沉默

明天 以後 愛變成了問候



愛不愛都痛 我以為我懂 最後你要自由

忘了溫柔要套在手中 到最後

該不該回頭 如果我開口 愛繼續往前走

幸福聽著分開的藉口



哦~~



草戒指套在誰的手中







賴銘偉&黃美珍 - 為你而活



男:看生命 像陣風 抱不住的痛 佇立緊握雙手



女:抬起頭 那流星般的笑容 只不過 墜落在心中



男:天空會裂縫 我肩頭 肩上的愛那麼重

  就不怕 滂沱



女:用眼淚輕和 跨過了 堅信這一扇門後

  真的有~天國



男:為了你而活 為了你而夢 為了愛我會撐到最後

  當世界都烏有 守著你的人是我



女:為了你而活 為了你而夢 傷痕再深情無法劃破

  任命運在逆流 就算錯了 也不退後 喔~



男:喔~



  不閃躲 在這荊棘遍佈中 那傷口會開出花朵
arrow
arrow
    全站熱搜

    QsweetQ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()